הלוואה עסקית בערבות מדינה

שתפו את העמוד הזה

תוכן עניינים

איך לקבל הלוואה עסקית בערבות מדינה

הלוואה בערבות המדינה יכולה להיות פתרון נהדר גם ליזמים חדשים המעוניינים להקים עסק חדש וכן גם לעסקים קיימים הזקוקים להלוואה בריבית נמוכה עם תנאים טובים לצורך גישור על פערי תזרים או פיתוח החברה. בכל הנוגע לקבלת הלוואות רגילות הן לא תמיד בעדיפות ראשונה מהסיבה הפשוטה שהן גובלות בריביות הזויות וגבוהות מאוד שמקשות על ההתנהלות וההחזר החודשי לאחר מכן מה שיקשה עליכם לפתח את העסק. המדינה, אשר רוצה לעודד הקמה וקיום של עסקים קטנים ובינוניים (כיוון שאלה אחראים על האחוז הגבוה של מקומות העבודה בישראל) מעוניינות לסייע לאותם יזמים ובעלי עסקים עם הלוואה אטרקטיבית, בריבית נמוכה, החזר תשלומים לטווח ארוך ועם תנאים פחות נוקשים בדרך כלל מאשר בגופים אחרים.

מהי הלוואה עסקית בערבות מדינה?

הלוואה עסקית בערבות מדינה היא הלוואה הניתנת על ידי אחת מהקרנות של משרד האוצר כאשר המדינה ערבה לרוב כספי ההלוואה ובכך מקלה על היזם/בעל העסק לקבל הלוואה מהבנק בתנאים נוחים. כמו כן הלוואות אלה גדולות יותר בדרך כלל מההלוואות הסטנדרטיות שנבקש מהבנק או מחברה חוץ בנקאית כלשהי והן מיועדות לטובת פיתוח וקידום העסק. למדינה יש אינטרס לעודד הקמה של עסקים קטנים כיוון שאלה מספקים מקומות עבודה לאזרחים ועוזרים בפיתוח התעשייה והכלכלה בישראל. הכספים בקרן מגיעים מהממשלה וכן מתורמים יהודים מרחבי העולם המעוניינים לתרום לפיתוח התעשייה והכלכלה בישראל ולפיתוח יזמות ועסקים בישראל.

כיצד ניתן לקבל הלוואה בערבות המדינה?

כדי לקבל הלוואה עסקית בערבות מדינה יש תהליך שלם שצריך לעבור. הוא כולל מספר ועדות ואנשי מקצוע הבוחנים את הבקשה שלכם. רגע לפני שאתם רצים להגיש בקשה כדאי לשכור את שירותי של יועץ עסקי מקצועי ומנוסה שיכתוב את התוכנית העסקית שלכם וילווה אתכם לאורך התהליך עד קבלת כספי ההלוואה. הסיבה לכך שאתם רוצים להתלוות לגוף מקצועי שילווה אתכם היא כיוון שרוב הבקשות המוגשות באופן פרטי למדינה מסורבות בדרך כלל. עבודה מול יועץ עסקי תהיה מקצועית ורצינית יותר, תשקף יותר רצינות גם לגורמים הרלוונטיים וגם התוכנית העסקית שלכם תהיה תואמת לתחזיות ריאליות אך מעודדות שיגדילו את הסיכוי שלכם לקבל את ההלוואה. הבקשה שלכם יכולה להיות מאושרת באופן מלא, חלקי או לא להיות מאושרת כלל.

  • בשלב הראשון – יהיה עליכם להכין תוכנית עסקית מקצועית ומפורטת. תוכנית זו כוללת מידע על העסק, השירותים המוצרים שלכם, מחקר שוק, מחקר קהל יעד, תחזיות פיננסיות ל5 שנים קדימה, עלויות צפויות בהקמת העסק ועוד.
  • בשלב השני – התוכנית העסקית בצירוף הבקשה שלכם עוברת לכלכלן מטעם הקרן בערבות המדינה אשר בודק את הבקשה שלכם ומעביר את ההמלצה שלו למנהל הקרן. מנהל הקרן בודק את הבקשה שלכם גם כן ומעביר אליכם בחזרה את ההמלצה שלו האם להעניק לכם את ההלוואה שביקשתם באופן מלא, חלקי או לא לאשר את הבקשה.
  • בשלב השלישי – במידה והבקשה אושרה באופן מלא או חלקי על יד הכלכלן בערבות המדינה, תצטרכו לעבור ועדה נוספת של הבנק. תוכלו ללכת לאחד הבנקים שזכו במכרז ומשתפים פעולה עם הקרן בערבות המדינה למתן הלוואות מסוג זה (לא כל הבנקים מספקים שירות זה) ולקבל את ההלוואה שלכם.

בנוסף תמצאו אצלנו את השירותים הבאים:

סיוע כלכלי לאם חד הורית

סיוע כלכלי לאמהות חד-הוריות: אפשרויות ואתגרים תקציר:אמהות חד-הוריות נתקלות באתגרים כלכליים מיוחדים, שכן הן עלולות לקחת על עצמן את המחויבות הכלכלית המלאה במשך הגדילה של

הלוואה עד 20000 החזר בצקים

קבלת הלוואה עד 20000 החזר בצקים הלוואה היא הסדר פיננסי שבו צד אחד (בדרך כלל בנק או מוסד מלווה) מלווה כסף לאחר. לאחר מכן, הלווה

צריכים הלוואה?

צוות מומחים שלנו ישמחו לתת לכם שירות עוד היום